Website Spel
Pagina’s: 1

Dagbonus en registraties

Lid VIII
Eigenaar

Dagbonus en registraties

Dagbonus en registraties

Voortaan als je inlogt krijg je een schermpje met hoeveel dagen oprij je bent ingelogd dusver. Als je de vijf dagen haalt kan je vanaf die dag iedere dag 100 euro krijgen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is online komen! Hopelijk zien we jullie daarmee iedere dag terug!

Tevens kunnen nieuwe spelers voortaan direct spelen, ze hoeven niet meer eerst hun mailadres te activeren. Hiervoor hebben ze voortaan zeven dagen de tijd.
Stokpaard X

Werkt het al? Ik heb het nog niet gezien of werkt het niet als je automatisch inlogt?
Rijke stinkerd X
Moderator

Ja, het werkt al, ook als je automatisch inlogt. Je krijgt een popup waarin staat dat je het bedrag kunt claimen. Ik heb het zowel gisteren als vandaag al ontvangen!
Stokpaard X

Bijzonder dat ik het nog niet heb opgemerkt terwijl ik elke dag ook inlog.
Schepper VI
Moderator

Ik heb gister geen pop-up gehad, maar net wel eentje gehad! Ik ben ook gewoon automatisch ingelogd.
Stokpaard X

Hier net ook voor de eerste keer een pop-up gezien.

Ik krijg een 5 dagen schermpje terwijl ik al heel lang niet heb ingelogd??

ik krijg hem elke keer dat ik inlog, ook al is dat meerdere keren per dag.. voor mij zou het genoeg zijn als het alleen komt de eerste keer dat je inogt op die dag.
Stokpaard X

Vandaag weer geen popup gezien maar gisteren 2 keer.
Rijke stinkerd X
Moderator

@megansparrow: Ga ik doorgeven, want dat is dan idd niet de bedoeling.

Over het meerder keren de popup krijgen: Je krijgt als je opnieuw inlogt wel de pop-up, maar zonder de claimknop. Je krijgt dus gewoon maar één keer geld, ook al staat er wel 100 euro in de pop-up. Dat heb ik achter de schermen even in jullie financiën gecheckt en dat klopt ook. ;)

Als je de pop-up niet gehad hebt, kun je handmatig even naar de volgende link gaan, dan komt ie alsnog: https://ruiterspel.nl/landgoed?login
In principe zou je telkens als je inlogt op die pagina moeten komen, maar blijkbaar gebeurt dat niet altijd.
Pagina’s: 1
Je moet inloggen om te kunnen reageren.